رویدادها آرشیو خبر ها
یک بار دیگر سرمایه گذاری برای کسب پول

یک بار دیگر سرمایه گذاری برای کسب پول

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد حرکت پسندیده ی جیجی بوفون سنگربان تیم یوونتوس در مورد جلوگیری از ورشکستی کامل یک شرکت و بیکار شدن 1000 نفر منتشر شده است. در ادامه به بررسی کامل این حرکت خواهیم پرداخت.

یک بار دیگر سرمایه گذاری برای کسب پول ! اگرچه تفاوت اخلاق آدم هاست وقتی اوضاع به خوبی پیش نمی رود و این درک جیجی بوفون بود ، او یک کاپیتان واقعی بود ، حتی اگر زوکی 20 میلیون یورو ضرر کرده بود ، برپاخاست تا در راستای اهداف صنعتی شرکت را به ثبات برساند ، شرکتی که هزاران نفر را درگیر خودش کرده است.

دروازبان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا حالا به عنوان یک سهامدار جزء باقی می ماند ، اما به گزارش لاستامپا ، " پدیده ی دروازبانی ، یکی از سخت ترین تصمیم های زندگی اش را گرفته است ( بیشتر از 20 میلیون یورو را سوزانده است ) ، اما به قول اطرافیانش او کاپیتان این شرکت بوده و نه فقط کاپیتان در زمین.

در طول جلسه ی سهامداران ، که در فضایی اندوهگین برگزار میشد ، شماره ی 1 یوونتوس گفته بود که نمی خواهد 1000 نفر کارکنان این شرکت را بیکار کند."

در سال 2009 بوفون وارد این شرکت شد تا سرمایه گزاری کند ، اما می توانست به طریقه ی دیگری از سر این شرکت ضررده خلاص شود ، اما او برازنده ی نامش عمل کرد.حالا از 2% سهم ابتدایی به ترتیب به 11، 19 و هم اکنون 56٪ رسیده است."

بوفون درامد 5 سال فوتبالش را صرف اینکار کرد


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: